Lunch; 413 kcal

-
Jag kan inte i min vildaste fantasi försvara den här måltiden och säga att den är supernyttig och hälsosam, för let's face it, plättar? Det är väl ändå inte bra-mat? Jag älskar dock pannkakor och gjorde en portion. I stället för sylt och grädde hade jag keso och lite fetaost till. Det låter kanske äckligt, men jisses så gott!
  • Allt som allt, innehöll hela portionen 413 kcal, vilket är helt okej för min del, då jag äter 1600 kcal om dagen, för tillfället. Jag funderar på att sänka till kanske 1400, jag får helt enkelt prova och se vad som fungerar bäst för mig.

Kommentarer
Postat av: Hailie

Sv: Jag vet tyvärr inte vilken film det är från :/



Gott nytt år! :)

2011-12-31 @ 14:27:48
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/
Postat av: nadja

vilken kul blandning! :) och nej, det kanske inte är världens bästa mat, men 400 kcal är bra och keson och fetan höjde proteininnehållet mkt jämfört med om du käkat med sylt eller så. jag tycker definitivt att man ska äta saker man tycker om, oavsett om de är nyttiga eller inte!



vänta ett tag med att sänka till 1400 kcal så du (både mentalt och fysiskt) hinner vänja dig vid omställningen. när jag började gå ned i vikt gjorde jag förändringarna i etapper och det funkade väldigt bra för mig. :)



kramar

2012-01-01 @ 23:53:26
URL: http://igiveyouthemorning.blogg.se/
Postat av: Nina

Sv. Ja, den filmen ska jag kika in, tack för tipset :)

Plättar/pannkakor är ju så himlans gott. Det kanske blir min lunch idag, blev rätt så sugen :) men jag kör nog med det vanliga "pålägget" sylt! Har varken keso eller fetaost hemma :P

2012-01-02 @ 06:13:46
URL: http://ninah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0