Bloggen, jag är tillbaka!

Hej & trevlig helg! Som jag skrev för flera dagar sedan, har jag varit sjuk. Jag har även tänkt mycket på bloggen, gillar jag att blogga? Får jag ut något positivt utav det? Har jag ärlig tid för att skriva ner hur det känns? En sak som gjort mig ganska ledsen, men även ganska arg, är kommentarer som; "svält dig själv det går fortare!" "jaha du fick väl din fettlever för att du inte orkat banta" "jag fattar att du är anonym, är man så fet att levern är förfettad så måste du fan vara grotesk"

Tyvärr fick det mig att inte vilja blogga på ett litet tag. Men jag har lärt mig att man aldrig ska ge upp. Hur tufft, jävligt, tungt och jobbigt det känns. Så får man inte ge upp. Jag försöker hålla ihop. Just nu är jag inne i en deppig fas, men jag försöker hålla ut. Det kommer att bli bättre, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Bry dej inte om såna dumma kommentarer. Kämpa på!!!Jag tyckte inte heller om havregrynsgröt från början,men var tvungen att vänja mej för det är bra för min mage.Jag har lite päronkräm på så slinker det lättare ner.Kram!

2012-01-14 @ 10:55:04
URL: http://skningen.wordpress.com/
Postat av: Nina

Sv. Ååh tack! :)



Gött att du mår bättre!! Och försök att se bortom de nedlåtande kommentarerna. De är bara människor med dålig självkänsla som försöker må bättre av att vara elaka och klampa ner på andra. Be strong girl!

2012-01-14 @ 12:46:02
URL: http://ninah.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Du.. jag förstår att det sårar.. men låt det bli din sporre att klara det istället!

2012-01-16 @ 00:12:06
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0