Hur är det med aptiten egentligen?

Hej alla ni fina! Det känns underbart att vara feberfri! Den där influensan var inte att leka med. Jag låter fortfarande som ett tröskverk när jag hostar och jag känner mig som en zombie. Jag har inte vägt mig sen första invägningen heller, så det ska bli spännande att se på måndag om det har hänt något kul med vikten. Jag har dock tappat aptiten helt. Eller, dock ska jag väl inte säga, det är väl bra på sitt sätt, äter inte hälften så mycket som jag brukar, men det är det konstanta illamåendet som gör mig tokig. Jag är inte gravid! Även om den tanken slog mig först i början, så nej. Ingen Millie mini på väg. Mat känns bara så tråkigt just nu. Tur att det inte är åt andra hållet, så jag vräker i mig i stället.
  • Men hur är det med er? Hur går det? Fina minus?

Kommentarer
Postat av: Fnulan

KRYA PÅ DIG!

2012-01-29 @ 22:41:50
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0